• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Vilket belopp ska jag söka

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Vilken inkomst har du? Jag ska samla lån i vår kär 28ff försvunnit. Dom syns på uc allihop men är 323k o min inkomst är 340k så är orolig för o inte få till ett bra lån.
605kkr. Tror det inte är något problem för dig att få lån om bara ditt kreditbetyg är bra. När hade du tänkt söka? Kommer du ha några ff kvar då?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
K

Karusell33

Gäst
Poäng: 0
605kkr. Tror det inte är något problem för dig att få lån om bara ditt kreditbetyg är bra. När hade du tänkt söka? Kommer du ha några ff kvar då?

Tack det ger mig mig lite styrka till o kämpa på, 27 maj kommer jag ha 0ff kvar och det kommer bli då jag söker. Idag är uc betyg 21.3 men har utnyttjat ett kreditkort flitigt, kommer försöka betala bort åtminstonne halva. Totalt är de på 40k.

Betalar 3400 i ränta på ett bw blanco varje månad, skulle vilja få bättre ränta på de (idag 24%!!!) vid årsskiftet med 8ff men då kanske jag gör bort mig? Det är på 167k
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Tack det ger mig mig lite styrka till o kämpa på, 27 maj kommer jag ha 0ff kvar och det kommer bli då jag söker. Idag är uc betyg 21.3 men har utnyttjat ett kreditkort flitigt, kommer försöka betala bort åtminstonne halva. Totalt är de på 40k.

Betalar 3400 i ränta på ett bw blanco varje månad, skulle vilja få bättre ränta på de (idag 24%!!!) vid årsskiftet med 8ff men då kanske jag gör bort mig? Det är på 167k
Sådan ränta skulle jag försöka få tidigare. Ingen fara för dig att söka sedan i maj med 1ff från årsskiftet. Har du förresten Betalkoll? Ränta 14% och ingen UC eller kredit som syns.
 
K

Karusell33

Gäst
Poäng: 0
Sådan ränta skulle jag försöka få tidigare. Ingen fara för dig att söka sedan i maj med 1ff från årsskiftet. Har du förresten Betalkoll? Ränta 14% och ingen UC eller kredit som syns.

Tack, jag försöker nog vid årskiftet med bw. Jag har betalkoll men ej nyttjat den, beviljas endast 10k tänkte vänta någon månad o försöka få 50k för o få bort kreditkortet.

Tack för råden, lycka till med dina lån och framtiden
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp